В 1949 американський імунолог Шервуд Лоуренс встановив, що імунна інформація може передаватися від донора до реципієнта, якщо тому ввести екстракт лейкоцитів з особливими молекулами, що містять імунну відповідь донора. Ці молекули отримали назву трансфер фактори.
Спочатку фармпрепарати трансфер факторів створювали на основі лейкоцитів, які мали специфічність до певного антигена і вводили в організм хворого ін’єкційним шляхом.
Пізніше вчені виявили, що трансфер фактори присутні у молозиві і зберігають свої властивості при потраплянні в організм людини через шлунково-кишковий тракт. Багаточисельні дослідження довели, що ТФ, отримані від людини або тварин не мають видової специфічності і зберігають ефективність при їх перехресному введенні, навіть від нижчого виду тварин вищому.
В 1989 році був запатентований спосіб отримання концентрату трансфер факторів із молозива корів. В 1998 році Девід і Бьянка Лізонбі отримали право на використання патенту для розробки і виробництва продуктів, спрямованих на підтримку і збереження здоров’я. Вони заснували компанію 4Life Research і випустили перший продукт – Transfer Factor® Classic.
Досілджуючи вплив трансфер факторів у поєднанні з іншими нутрицевтиками, у 2001 році в компанії розробили перший продукт на основі трансфер факторів – 4Life® Transfer Factor Plus®, а в 2002 – перший трансферфакторвмісний продукт цілеспрямованої дії – 4Life Transfer Factor Cardio®. В цьому ж році науковці компанії 4Life розробили та запатентували нову технологію екстрагування трансфер факторів з яєчних жовтків.
В 2004 році був зареєстрований патент на технологічний процес поєднання трансфер факторів з коров’ячого молока і жовтків курячих яєць.
В результаті багаторічних досліджень науковцями компанії 4Life була розроблена особлива запатентована формули 4Life® Tri-Factor® Formula, яка є поєднанням трьох компонентів:
UltraFactor XF® (фірмовий концентрат з ультрафільтрату 4Life Transfer Factor® протеїнів та інших пептидів молозива корів),
OvoFactor® (патентований концентрат 4Life Transfer Factor® протеїнів та інших пептидів з жовтків курячих яєць),
NanoFactor® (фірмовий концентрат з нанофільтрату молозива корів).
Компанія 4Life стала основоположником трансферцевтики – науки про продукти, які навчають імунну систему, підтримують її здатність розпізнавати потенційні загрози для здоров’я, реагувати на них та запам’ятовувати на майбутнє.
В основі розробки продуктів компанії 4Life лежить науковий підхід та прагнення до найвищої якості та ефективності. Сертифікат 4Life Transfer Factor®
гарантує справжність, чистоту, ефективність та чітке дотримання технологічних характеристик кожного продукту 4Life Transfer Factor, який ви споживаєте.
В науково-дослідному відділі компанії працює багато лікарів і вчених, які забезпечують впровадження передових наукових досягнень. У створенні нових продуктів та наукових дослідженнях приймають участь також члени Науково-консультаційної ради. Ряд досліджень компанія проводить у співпраці з академічними науково-дослідними установами. Зокрема, у партнерстві з Університетом Міссурі проводилось рандомізоване плацебо контрольоване дослідження ефективності Renuvo®.
Ефективність продуктів компанії 4Life також підтверджується науковими публікаціями у рецензованих виданнях, патентами, внутрішніми технологічними документами, які базуються на дослідженнях, виконаних працівниками компанії та залученими науковцями.
Перш ніж потрапити до споживача, продукція компанії 4Life проходить багато перевірок та тестувань на кожному етапі виробництва, що дозволяє бути впевненим у високій якості та безпечності продукції. Компанія інвестує мільйони доларів у сучасне лабораторне обладнання і управляє однією з найбільш сучасних лабораторій для тестування сировини та кінцевої продукції.
Виробничі потужності компанії сертифіковані NSF® International Good Manufacturing Practices (GMP). Ця сертифікація підтверджує, що компанія підтримує належний контроль у своїх виробничих процесах, а всі продукти виробляються, пакуються, маркуються та транспортуються із дотриманням вимог і відповідають високим стандартам якості.
На даний час асортимент продукція компанії 4Life налічує більше 90 найменувань, представлених у більш ніж 70 країнах світу.